torsdag den 2. maj 2013

Optimismen var stor...

...og interessen også til stede. Lidt i spredt fægtning. Men desværre ikke stor nok til, at jeg har mulighed for at bære Fodbold Fitness oppe i Skørping for nuværende. Da jeg har fået et arbejde, der ind imellem også kræver mig om aftenen, er det pt ikke muligt for mig at møde op og sørge for, at der kommer gang i træningen. Mit håb var, at vi i løbet af anden halvdel af vinteren kunne skabe så stor interesse for konceptet, at så tilpas mange ville deltage, så holdene kunne kører mere eller mindre af sig selv, blot med mig som tovholder.

Men det har desværre ikke været tilfældet, ligesom ideen med online tilmelding heller ikke har fungeret optimalt, hverken her eller på vores facebook-side.

Derfor har jeg - omend modvilligt - besluttet at trække stikket lige nu. Jeg vil ikke opgive, men stiller det hele lidt på stand by. Jeg er dog ikke længere væk, end at jeg lynhurtigt kan rykke ud med bolde, øvelser, inspiration og gode ideer, hvis nogen skulle få lyst til at prøve at træne efter konceptet nu, hvor foråret for alvor banker på.

Det betyder, at jeg ikke planlægger træning længere, men man er meget velkommen til at skrive til mig her på bloggen eller på facebook-siden, ligesom der også altid er en telefon åben på 24901363.

Jeg håber, at nogen vil tage handsken op på et tidspunkt, og så vil jeg ellers selv prøve at få min tid tilpasset således, at jeg igen kan være tovholder på at få gang i spillet igen.

Indtil da: Ha´ det rigtig godt.

Mange hilsner
Nina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar